
Με ηλεκτρονική ψηφοφορία μέσα από τη πλατφόρμα “Ζευς” έγιναν το Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2024, οι εκλογές για την ανάδειξη αιρετών στα υπηρεσιακά συμβούλια εκπαίδευσης. Το σύστημα αποδείχτηκε προβληματικό μέσα στην ημέρα, με αποσυνδέσεις, δυσκολία πρόσβασης, παρ’ όλα αυτά η εκλογές έγιναν.
Στο Λασίθι, συνδυασμό κατέβασε μόνο η ΔΑΚΕ εκπαιδευτικών, ως αποτέλεσμα αυτού να ζητείται από τις άλλες πλευρές η ακύρωση της εκλογικής διαδικασίας.
Facebook Comments