Έκρηξη στον Α.Η.Σ. στον Αθερινόλακο
ο Α.Η.Σ. στον Αθερινόλακκο

Έκρηξη σημειώθηκε πρωί της Καθαρής Δευτέρας (3/3) σε μια από τις μηχανές στον Α.Η.Σ. της Δ.Ε.Η. στον Αθερινόλακκο στη Σητεία με αποτέλεσμα να προκληθεί φωτιά στο συγκεκριμένο κτίριο. Στο εργοστάσιο έσπευσαν δυνάμεις της πυροσβεστικής από όλο το Λασίθι και από Ηράκλειο, καθώς και διασώστες.

Δεν αναφέρθηκαν τραυματίες και δεν τέθηκε, θέμα ευστάθειας του δικτύου παροχής ρεύματος στη Κρήτη. Κατέρρευσε η οροφή του κτιρίου, αλλά όλα πλέον είναι υπό έλεγχο.

Facebook Comments

Από giorgos

104fm.gr