
Έκρηξη σημειώθηκε πρωί της Καθαρής Δευτέρας (3/3) σε μια από τις μηχανές στον Α.Η.Σ. της Δ.Ε.Η. στον Αθερινόλακκο στη Σητεία με αποτέλεσμα να προκληθεί φωτιά στο συγκεκριμένο κτίριο. Στο εργοστάσιο έσπευσαν δυνάμεις της πυροσβεστικής από όλο το Λασίθι και από Ηράκλειο, καθώς και διασώστες.
Δεν αναφέρθηκαν τραυματίες και δεν τέθηκε, θέμα ευστάθειας του δικτύου παροχής ρεύματος στη Κρήτη. Κατέρρευσε η οροφή του κτιρίου, αλλά όλα πλέον είναι υπό έλεγχο.
#Πυρκαγιά σε χώρο εργοστασίου παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος, στην περιοχή Αθερινόλακκος Σητείας Κρήτης. Κινητοποιήθηκαν 42 #πυροσβέστες με 1 ομάδα πεζοπόρου της 3ης ΕΜΟΔΕ, 16 οχήματα και ειδικό βραχιονοφόρο όχημα. Συνδρομή από υδροφόρες ΟΤΑ.
— Πυροσβεστικό Σώμα (@pyrosvestiki) March 3, 2025
Facebook Comments