Εορτή πολιούχου Αγίου Νικολάου
Αγιασμός των υδάτων στον όρμο του Καθολικού

Επιστρέφει δειλά – δειλά στον φυσικό της χώρο η εορτή του Αγίου Νικολάου, δηλ. στο Βυζαντινό εκκλησάκι στο Καθολικό. Μετά από τη μεταφορά των τελευταίων χρόνων του τελετουργικού στην εκκλησία του Αγίου Αντωνίου στο Αμμούδι, το τυπικό εξελίχθηκε φέτος στον φυσικό του χώρο.

Αρκετός ο κόσμος τη παραμονή στον εσπερινό, ελαφρά λιγότερος ανήμερα λόγω ίσως του καιρού. Πολλές οι αρτοκλασίες.

Ανήμερα της εορτής, κατά το σύνηθες τυπικό, η εικόνα μεταφέρθηκε συνοδεία της Φιλαρμονικής Αγίου Νικολάου, στο λιμανάκι του Καθολικού όπου έγινε ο καθαγιασμός των υδάτων, παρουσία της δημοτικής και περιφερειακής αρχής και της βουλευτή Κατερίνας Σπυριδάκη.

Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες και στη πόλη

Μήνυμα Δημάρχου Αγίου Νικολάου κ. Μανώλη Μενεγάκη για τον εορτασμό του πολιούχου της πόλης 

Μεγάλη γιορτή για την πόλη και τον δήμο μας σήμερα!
Ο τόπος μας γιορτάζει και τιμά με πίστη και κατάνυξη τον Πολιούχο Άγιο του Νικόλαο.
Είμαστε πολύ χαρούμενοι που φέτος πραγματοποιήθηκε η πανήγυρη με την ευλογία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη μας Πέτρας και Χερρονήσου κ.κ. Γερασίμου.
Είμαστε ευγνώμονες για την λειτουργία του παλαιού βυζαντινού ναού στον Όρμο, με την λιτάνευση της ιεράς εικόνας του Αγίου Νικολάου με τον Αγιασμό της θάλασσας στο λιμανάκι του Καθολικού.
Υπό τους ήχους της Φιλαρμονικής του Αγίου Νικολάου, με την παρουσία εκπροσώπων των πολιτικών αρχών, του Πολεμικού Ναυτικού, του Λιμενικού Σώματος και της Ελληνικής Αστυνομίας.
Χρόνια πολλά στις εορτάζουσες και τους εορτάζοντες.
Ευχόμαστε κάθε καλό στους ναυτικούς μας, τους αλιείς, τους άνδρες και τις γυναίκες του Πολεμικού Ναυτικού και του Λιμενικού Σώματος, τους συμπολίτες και τους επισκέπτες μας.
Ευχαριστίες θερμές στον κυβερνήτη και το πλήρωμα της τορπιλακάτου του Πολεμικού Ναυτικού «Μαριδάκης» που κατέπλευσε στο λιμάνι του Αγίου Νικολάου τιμώντας τον Άγιο Νικόλαο.

Και του χρόνου να είμαστε καλά!

Εορτή πολιούχου Αγίου Νικολάου
Μέσα στο εκκλησάκι κατά τη λειτουργία

Θωμάς Χαριτάκης

Αγαπητοί συμπολίτες,

Σήμερα, γιορτάζουμε τον πολιούχο και προστάτη μας, Άγιο Νικόλαο. Μια ημέρα γεμάτη πνευματικότητα, ελπίδα και συλλογικότητα, που μας υπενθυμίζει τη σημασία της αλληλεγγύης, της ανθρωπιάς και της πίστης στις αξίες που μας ενώνουν ως κοινωνία.
Ας είναι η ευλογία του Αγίου Νικολάου φάρος στις ζωές μας, καθοδηγώντας μας σε μονοπάτια δημιουργίας, προόδου και αγάπης για τον συνάνθρωπο.
Χρόνια πολλά σε όλους τους συμπολίτες μας και ιδιαίτερα σε όσους και όσες γιορτάζουν σήμερα!

Με εκτίμηση,

Θωμάς Ν. Χαριτάκης 

Επικεφαλής Δημοτικής Παράταξης Συνεργασία Δημοτών 

Facebook Comments

Από giorgos

104fm.gr