Κίνημα Δημοκρατίας, πρώτη συνάντηση
από τη συνάντηση στο Εργατικό Κέντρο Λασιθίου

Πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη (19/12) η πρώτη συνάντηση των Φίλων του Κινήματος Δημοκρατίας στο Εργατικό κέντρο Αγίου Νικολάου. 

Συζητήθηκαν στην συνάντηση οι θέσεις του κινήματος για το άνοιγμα στην κοινωνία. 

Ορίστηκε η προσωρινή γραμματεία του νομού η οποία θα χειριστεί όλα τα θέματα μέχρι την πραγματοποίηση του πρώτου συνεδρίου του Κινήματος. 

Με το πνεύμα της συμμετοχικής δημοκρατίας αγκαλιάζουμε τους πολίτες για ένα καλύτερο αύριο!

Facebook Comments

Από giorgos

104fm.gr