
Πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη (19/12) η πρώτη συνάντηση των Φίλων του Κινήματος Δημοκρατίας στο Εργατικό κέντρο Αγίου Νικολάου.
Συζητήθηκαν στην συνάντηση οι θέσεις του κινήματος για το άνοιγμα στην κοινωνία.
Ορίστηκε η προσωρινή γραμματεία του νομού η οποία θα χειριστεί όλα τα θέματα μέχρι την πραγματοποίηση του πρώτου συνεδρίου του Κινήματος.
Με το πνεύμα της συμμετοχικής δημοκρατίας αγκαλιάζουμε τους πολίτες για ένα καλύτερο αύριο!
Facebook Comments