Ο Στέφανος Κασσελάκης στο νοσοκομείο Αγίου Νικολάου
υποδοχή από τον πρόεδρο των εργαζομένων Γιώργο Μανουσάκη

Ο πρόεδρος των Δημοκρατών Προοδευτικό Κέντρο, Στέφανος Κασσελάκης στα πλαίσια της περιοδείας του στην Κρήτη πέρασε για λίγη ώρα το απόγευμα της Πέμπτης (21/05) και από το γενικό νοσοκομείο Αγίου Νικολάου.

Ο πρόεδρος του κόμματος και το επιτελείο του επισκέφτηκαν αρκετά σημεία του κτιρίου, κλινικές, σημεία υπό κατασκευή, μίλησαν με ασθενείς, ανθρώπους που βρέθηκαν εκείνη την ώρα στο νοσοκομείο,

Ο Στέφανος Κασσελάκης στο νοσοκομείο Αγίου Νικολάου
συνομιλώντας με γιατρούς και προσωπικό

Στη συνέχεια συναντήθηκαν για τους γιατρούς και το νοσηλευτικό προσωπικό στο χώρο της αίθουσας εκδηλώσεων του νοσοκομείου όπου ο Στέφανος Κασσελάκης συζήτησε και μοιράστηκε το όραμά του για την υγεία στη χώρα αλλά κυρίως στο πώς θα μπορούσε να λειτουργήσει η υγεία στο Λασίθι.

Facebook Comments

Από giorgos

104fm.gr