
Την παραίτηση του υπέβαλε επικαλούμενος προσωπικούς λόγους, μετά τη συνάντηση του με τον Υπουργό Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη, ο διοικητής των νοσοκομείων στο Λασίθι και διοικητής του νοσοκομείου Αγίου Νικολάου, Μανώλης Ανδρεαδάκης.
Ο Μανώλης Ανδρεαδάκης είχε αναλάβει τη διοίκηση των τεσσάρων νοσοκομείων του νομού Λασιθίου, τον Γενάρη του 2020.
Έως τον διορισμό νέου διοικητή, χρέη διοικητή θα ασκεί ο Διευθυντής της Ιατρικής Υπηρεσίας του νοσοκομείου Αγίου Νικολάου Νίκος Μουδατσάκης.
Θα προσπαθήσω να φέρω σε μια συνεργασία τα νοσοκομεία – 104fm.gr
Facebook Comments