
Πάσχα 2025. Για τη περίοδο αυτή του χρόνου, λάβαμε και δημοσιεύουμε ευχητήρια μηνύματα. Χρόνια πολλά. Χριστός Ανέστη.
Πασχαλινό μήνυμα Δημάρχου Ιεράπετρας Εμμανουήλ Φραγκούλη
Το Πάσχα είναι αναμφίβολα η μεγαλύτερη γιορτή της Ορθοδοξίας.
Το χαρμόσυνο γεγονός της Ανάστασης συμβολίζει τη νίκη της ζωής επί του θανάτου.
Ο Χριστός «κατάστικτος τοις μώλοψι», κατέβηκε στον Άδη ως φαινομενικά ηττημένος, αλλά ανέστη ως θριαμβευτής, δίνοντας έτσι μια νέα προοπτική σε ολόκληρο το ανθρώπινο γένος.
Το Αναστάσιμο Φως που πηγάζει από τον Τάφο του Ιησού, στέλνει σε όλους μας το μήνυμα της αισιοδοξίας και της τελικής νίκης που τόσο έχουμε ανάγκη στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε.
Με αυτές τις σκέψεις εύχομαι σε όλους,
Χριστός Ανέστη,
Ευχές για το Πάσχα απευθύνει η βουλευτής Ηρακλείου, Ελένη Βατσινά.
Στο μήνυμά της για αναφέρει: “Με την ελπίδα η Ανάσταση φέτος να σηματοδοτήσει την αλλαγή και ένα νέο ξεκίνημα, εύχομαι σε όλες και σε όλους Υγεία, Αγάπη, Δημιουργικότητα, Μαχητικότητα.
Εύχομαι αυτό το Πάσχα να ανοίξουμε τις καρδιές και την αγκαλιά μας, και το Φως της Ανάστασης να φωτίσει το δρόμο μας”.
Χρόνια Πολλά.
Δήμαρχος Αγίου Νικολάου
“Καί γιόμισα ἀγάπη
γιόμισα εὐλάβεια
γιόμισα ἄνθρωπο.”
Νικηφόρος Βρεττάκος
Κάθε Πάσχα φέρνει μαζί του το φως της ελπίδας και της αναγέννησης.
Στον Άγιο Νικόλαο το φως αυτό έχει λίγο παραπάνω ουρανό τις Άγιες τούτες μέρες.
Απλώνεται στις ορεινές μας κοινότητες, περνά στην ενδοχώρα, τα χωριά, «τις μικρές μας πατρίδες», τα λιθόστρωτα σοκάκια, την πόλη και φτάνει ως τον κόλπο του Μεραμβέλου ανάβει σε κάθε ξωκλήσι και συνεχίζει το ταξίδι του με μελτέμι στην καρδιά.
Όλοι οι άνθρωποι στον ευλογημένο αυτό τόπο, μοιραζόμαστε κάτι κοινό: την θέληση να προχωράμε μπροστά.
Η Ανάσταση δεν είναι μόνο μια στιγμή. Είναι στάση ζωής.
Η καθημερινότητα παραμένει απαιτητική. Οι προκλήσεις, πολλές και σύνθετες. Όμως μέσα σε αυτόν τον αγώνα, υπάρχει πάντα κάτι πιο μεγάλο, η αγάπη μας για τον τόπο. Για τα παιδιά μας. Για τη ζωή που θέλουμε να χτίσουμε. Και αυτή η αγάπη είναι που μάς ενώνει και μάς δίνει λόγο να συνεχίζουμε.
Αυτές τις άγιες μέρες, ας κρατήσουμε το βλέμμα εκεί που πάντα αξίζει: Στο αύριο που χτίζουμε. Με αξίες, σχέδιο και πίστη στις δυνάμεις μας.
Εύχομαι ολόψυχα το φως της Ανάστασης του Χριστού να γίνει φάρος για όλους μας. Να φέρει γαλήνη στις οικογένειες, δύναμη στους ανθρώπους, ελπίδα σε όσους την χρειάζονται περισσότερο, φως στις ψυχές μας και πίστη σε κάθε νέα αρχή.
Καλό Πάσχα!
Ο Δήμαρχος Αγίου Νικολάου
Μανώλης Μενεγάκης