
Προσωρινή διακοπή κυκλοφορίας επί της οδού Κωνσταντίνου Παλαιολόγου στο ύψος του νοσοκομείου Αγίου Νικολάου, ορίστηκε για τη Δευτέρα (19/1), από 08:30 έως 13:30.
Το σημείο θα προσεγγίσουν φορτηγά και γερανοί για να απομακρύνουν το στέγαστρο στην είσοδο του νοσοκομείου για συντήρηση, για πρώτη φορά μετά την τοποθέτηση του πριν χρόνια.
Όπως φαίνεται στη φωτογραφία έχουν τοποθετηθεί σκαλωσιές οι οποίες βοήθησαν στην απελευθέρωση του στέγαστρου για να μπορέσει να απομακρυνθεί και να συντηρηθεί.
Εφιστάται η αποφυγή της οδού Κωνσταντίνου Παλαιολόγου για διευκόλυνση τόσο των εργασιών όσο και της κίνησης…..
Facebook Comments