Σοβαρή ζημιά ύδρευσης σε όλη τη πόλη του Άγιου Νικολάου

Η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης Αγίου Νικολάου, πληροφορεί ότι όλη η πόλη του  Αγίου Νικολάου θα παραμείνει χωρίς νερό, έως τις 15:00 περίπου λόγω σοβαρής ζημιάς που προέκυψε στο αγωγό που τροφοδοτεί την κεντρική δεξαμενή του Άγιου Νικόλαου.

Η ευρύτερη περιοχή θα έχει χαμηλή πίεση.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.

Λυπούμαστε ειλικρινά για την ταλαιπωρία.

Facebook Comments

Από giorgos

104fm.gr