από τη συνάντηση, από αριστερά, Αικατερινάκης, Καρχιμάκης, Λασηθιωτάκης, Βάρδας, Κουνενάκης, ΓιαννικάκηΤην Τρίτη το μεσημέρι, στις 6/04/2010, ο υφυπουργός  Αγροτικής Ανάπτυξης  & Τροφίμων κ. Μιχάλης Καρχιμάκης επισκέφθηκε το Δήμο Αγίου Νικολάου. Τον υποδέχτηκαν ο Δήμαρχος Αγίου Νικολάου κ. Δημήτρης Κουνενάκης, η πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Σόφη Γιαννικάκη, οι  Αντιδήμαρχοι κ.κ. Μανόλης Αικατερινάκης και Γιάννης Λασηθιωτάκης και  ο πρόεδρος της ΔΑΕΑΝ κ. Γιώργος Βάρδας.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης κ. Καρχιμάκης  ενημερώθηκε  από το Δήμαρχο κ. Κουνενάκη για  διάφορα θέματα που σχετίζονται  με την ανάπτυξη και την πρόοδο του Δήμου Αγίου Νικολάου.  Στο τέλος της συνάντησης, ο υφυπουργός διαβεβαίωσε  το  δήμαρχο ότι θα στηρίξει τα αιτήματα τους με στόχο πάντα την υλοποίηση σημαντικών παρεμβάσεων προς όφελος της περιοχής μας.
Από τον Δήμο Αγίου Νικολάου
Facebook Comments

Από manos

104fm.gr