Νέο ΔΣ στον σύλλογο φίλων φιλαρμονικής
από την παρουσίαση του απολογισμού

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο διοικητικό συμβούλιο του Συλλόγου Φίλων Φιλαρμονικής Αγίου Νικολάου, όπως ακολουθεί:

  • Πρόεδρος: Μαρία Αλεξάκη
  • Αντιπρόεδρος: Γιώργος Δρακωνάκης (εκ μέρους των εκτελεστών)
  • Γραμματέας: Μαρία Καρτέρη
  • Ταμίας: Μαρία Τσαμπανάκη
  • Μέλος: Μαρίνα Σμυρνάκη

Facebook Comments

Από giorgos

104fm.gr