Υπεστάλη η Βρετανική σημαία από το Ευρωκοινοβούλιο
η Βρετανική σημαία …. φεύγει !!!

Λίγες ώρες πριν, (31 Ιανουαρίου 2020) οριστικά, πάψει να είναι μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης η Βρετανία, υπεστάλησαν ή απομακρύνθηκαν οι σημαίες από το Ευρωκοινοβούλιο και τις αίθουσες των κτιρίων. Να υπενθυμίσουμε ότι η Μεγάλη Βρετανία μπήκε στην Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΟΚ τότε) τη 1η Ιανουαρίου 1973.

Ο πρόεδρος του Ευρωκοινοβουλίου David Sassoli , εξέφρασε νωρίτερα τη θλίψη του για την αποχώρηση των Βρετανών.

Δείτε τη στιγμή της απομάκρυνσης της Βρετανικής σημαίας μέσα από το κτίριο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στις Βρυξέλλες.

Facebook Comments

Από giorgos

104fm.gr