Έκτακτη συνάντηση όλων των φορέων του Καλού Χωριού, έγινε το βράδυ της Τετάρτης, (13/4), με κύριο θέμα συζήτησης, τις καταστροφές που θα προκαλέσει στο κάμπο του χωριού το πέρασμα του Βόρειου Οδικού ¶ξονα, του οποίου η δημοπράτηση επίκειται εντός των ημερών.
Μετά από αρκετή συζήτηση και ενημέρωση για την τρέχουσα φάση του έργου, Αγιος Νικόλαος – Καλό Χωριό, καθώς και για τη λύση που έχει επιλεγεί για να περάσει ο δρόμος μέσα από το κάμπο, δηλ. επιχωμάτωση ύψους 27 μέτρων, όλοι οι φορείς αντέδρασαν αρνούμενοι ομόφωνα μια τέτοια εξέλιξη.
Μετά από αρκετή συζήτηση και ενημέρωση για την τρέχουσα φάση του έργου, Αγιος Νικόλαος – Καλό Χωριό, καθώς και για τη λύση που έχει επιλεγεί για να περάσει ο δρόμος μέσα από το κάμπο, δηλ. επιχωμάτωση ύψους 27 μέτρων, όλοι οι φορείς αντέδρασαν αρνούμενοι ομόφωνα μια τέτοια εξέλιξη.
Προτείνουν δε ο δρόμος να περάσει νότια του Καλού Χωριού, δηλ πίσω από το xωριό ώστε να αποφθεχθεί η περιβαλλοντική καταστροφή του τόπου.
Στη συζήτηση παραβρέθηκαν, μέλη του τοπικού συμβουλίου του χωριού, εκπρόσωποι των φορέων και αρκετός κόσμος.
Το ψήφισμα που εκδόθηκε έχει ως εξής:
Ψήφισμα φορέων του Καλού Χωριού.
Θεωρούμε καταστροφική τη λύση αυτή για το περιβάλλον, το τουρισμό, την αγροτική οικονομία, και τη ποιότητα της ζωής μας.
Τονζουμε:
Είμεθα υπέρ της δημιουργίας του έργου, αλλά με λύση που δεν θα βλάπτει τη συγκεκριμένη περιοχή μας και θα είναι κοινωνικά αποδεκτό έργο.
Η μη αποδοχή του αιτήματος θα πυροδοτήσει άλλου είδους, ανεξέλεγκτες ενέργειες των κατοίκων κατά του χρόνου κατασκευής του έργου.
Οι φορείς:
- Ενορία Αγίας Τριάδας,
- Τοπικό Συμβούλιο Δημοτικού Διαμερίσματος Καλού Χωριού.
- Αγροτικός Συνεταιρισμός Καλού Χωριού.
- Τ.Ο.Ε.Β. Καλού Χωριού.
- Πολιτιστικός Σύλλογος Καλού Χωριού.
- Λαογραφική εταιρεία Καλού Χωριού.
Αθλητικός Σύλλογος «Πύργος» Καλού Χωριού. - Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων σχολείου Καλού Χωριού.
Για την ιστορία, η μελέτη του τμήματος Αγιος Νικόλαος – Καλό Χωριό, (μελέτη Σολιδάκη), προέβλεπε αρκετές σήραγγες και κοιλαδογέφυρες σε μια προσπάθεια και να γίνει σύγχρονος ο δρόμος και να μην γίνει μεγάλη ζημιά στο περιβάλλον. Στη συνέχεια για λόγους κόστους, η μελέη “πετσοκόφτηκε”, εισάγοντας επιχώματα ύψους πάνω από 20 μέτρα ύψος. Η δε συνήθης δικαιολογία της ΕΥΔΕ ΒΟΑΚ, είναι: δεν διαθέτουμε όσα κονδύλια θα έπρεπε για την πλήρη μελέτη, αλλά δεν πρέπει να χάσουμε και αυτά που παίρνουμε για το δρόμο από την Ε.Ε..ο δε αποτέλεσμα φαντάζει ήδη αποκρουστικό επί χάρτου, πολλώ μάλλον στην πραγματικότητα.