
Ως παράδειγμα αναφέρθηκε το Γραφείο Τουρισμού (Πληροφοριών), το οποίο, εκτός του ότι άρχισε να λειτουργεί τέλη Ιουλίου, εν εξυπηρετεί καθόλου, αφού είναι ανοικτό 7.00 – 13.00 (!!) το πρωί, όταν οι επισκέπτες μας δεν έχουν ξυπνήσει ακόμα, και μόνο τις εργάσιμες μέρες (!!), ενώ δεν έχει καν τηλεφωνική γραμμή (!!!) για να επικοινωνήσει με ξενοδοχεία και Υπηρεσίες(!!!)
Η συζήτηση επικεντρώθηκε στις ελλείψεις της Τουριστικής Ιεράπετρας και στον τρόπο αντιμετώπισης των προβλημάτων της, ενώ έγιναν και συζητήθηκαν ρεαλιστικές προτάσεις για την προσέλκυση επισκεπτών.
Facebook Comments