Το ΠΛΣ 515, στη ξηρά

Για του λόγου το αληθές

Όχι, σίγουρα όχι.
ΓιΆ αυτό και προκαλεί έκπληξη η απάντηση του Υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας στην ερώτηση του βουλευτή Λασιθίου Μιχάλη Καρχιμάκη, ότι πρόκειται για πρόβλημα, ουσιαστικά, μερκών μηνών, όταν το σκάφος είναι παροπλισμένο εδώ και τρία χρόνια και κάποιο από αυτό το διάστημα στη ξηρά πλέον.
ΠαρΆ όλα αυτά διαθέτει και κυβερνήτη και πλήρωμα οι οποίοι φυσικά και πληρώνονται.
Ακολουθεί η απάντηση του Υπουργού:

Σε απάντηση του αριθ. πρωτ. 7056/20-04-2007 εγγράφου σας, με το οποίο μας διαβιβάσθηκε ερώτηση του Βουλευτή κ. Μ. Καρχιμάκη, που κατατέθηκε στην Βουλή των Ελλήνων, αναφορικά με την επιχειρησιακή ετοιμότητα του ΠΛΣ 515 σας γνωρίζουμε ότι σύμφωνα με τα τηρούμενα στην αρμόδια Υπηρεσία του ΥΕΝ στοιχεία, δεν προκύπτει ακινησία του σκάφους για το αναφερόμενο στην ερώτηση χρονικό διάστημα. Το ΠΛΣ 515 το οποίο βρισκόταν σε πλήρη επιχειρησιακή ετοιμότητα, παρουσίασε την 17-10-2006 σοβαρή μηχανολογική βλάβη στην δεξιά κύρια μηχανή, για την αποκατάσταση της οποίας έχει εγκριθεί από την αρμόδια Υπηρεσία του ΥΕΝ το ποσό των 17.613,18 Ευρώ και οι διαδικασίες για την ενεργοποίηση του έχουν την μορφή του επείγοντος.

Δηλαδή κύριε Υπουργέ, το όλο πρόβλημα διορθώνεται μόλις και 17,5 χιλιάδες Ευρώ;
¶ρα τόσο σοβαρό ήταν;

Σίγουρα πάντως, ναυαγοσωστικό, δεν έχουμε.

Print Friendly, PDF & Email

Από manos