λιμενικό ταμείο
ένταση στη συνεδρίαση

Διχάστηκε το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Λασιθίου, κατά τη συζήτηση θέματος που αφορούσε την άδεια σε ένα ακόμα σκάφος να προσεγγίζει τη κεντρική προβλήτα στο Σχίσμα και να δέχεται και να αποβιβάζει επισκέπτες για τη Σπιναλόγκα. Η κατάσταση εκτραχύνθηκε από τους ιδιοκτήτες των άλλων σκαφών που αντιδρούν, με αποτέλεσμα να υπάρξουν στιγμές έντασης ανάμεσα τους και στον πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου Γιάννη Κοκκίνη ο οποίος είπε ότι η θάλασσα ανήκει σε όλους.

Τελικά, υπερίσχυσε η πρόταση να αναβληθεί το θέμα με επίκληση άγνοιας αριθμού θέσεων ελλιμενισμού ενώ ο λιμενάρχης Αγίου Νικολάου, είχε προτείνει σαφείς λύσεις. Με ψήφους 4 έναντι τριών, δεν πέρασε η πρόταση του προέδρου για χρήση της κεντρικής προβλήτας και από άλλο ένα σκάφος, παράλληλα όμως με τη σύσταση επιτροπής να μπει σε τάξη το χάος. Μειοψήφισαν οι Λασιθιωτάκης, Σεργάκη, Μαυρικάκης και Γωνιωτάκης, ενώ τη πρόταση του προέδρου ψήφισαν και οι κ. Σγουρός και Αγγελάκης (λιμενάρχης). Το οξύμωρο στη θέση του κ Μαυρικάκη προέδρου της δημοτικής κοινότητας Ελούντας είναι το ενδιαφέρον του για σωστή λειτουργία των πλοίων και του λιμανιού όταν κατάπιε στη κυριολεξία τη παρέμβαση στη θάλασσα γνωστού ξενοδόχου.

Ο σχεδιασμός με βάση και την ανάπλαση του λιμανιού σε σχέση με τη μελέτη που προκρίθηκε, προβλέπει την απομάκρυνση των πλοίων από τη προβλήτα, δηλ. να μην δένουν μόνιμα όπως τώρα, αλλά να επιβιβάζουν και να αποβιβάζουν για να υπάρχει ορατότητα προς τη θάλασσα. Αυτό όμως είναι μακριά χρονικά οπότε για την ώρα πρέπει να ρυθμιστούν τα πράγματα στο λιμάνι.

Το θέμα παραπέμπεται στο μέλλον, κάτι που όμως ενέχει τον κίνδυνο να υπάρξουν διώξεις για διαφυγόντα κέρδη.

Είχε ενδιαφέρον όμως η απάντηση ερώτησης μας σε έναν από τους ιδιοκτήτες των σκαφών, όταν ο τζίρος μέσα στη τουριστική περίοδο για τα καραβάκια αγγίζει τα 3 εκατομμύρια ευρώ, ποιο το πρόβλημα για άλλο ένα: η απάντηση σαφής, το συγκεκριμένο σκάφος έχει άδεια και δυνατότητα για 125 άτομα, άρα μπορεί να μεταφέρει περισσότερο κόσμο μέσα στην ημέρα …… Για να μην πούμε πως δουλεύει το περιβόητο “ρολόι”.

Στη Πλάκα σε παρόμοια περίπτωση οι εκεί καραβοκύρηδες δέχτηκαν άλλο ένα σκάφος όταν ως αντίδραση άρχισε η μεταφορά στη Σπιναλόγκα έναντι ενός ευρώ, με σκηνές απείρου κάλους.

αναμένονται εξελίξεις.

Διαβάστε επίσης:
Ποιος δεν αφήνει τον βαρκάρη να δουλέψει;

Print Friendly, PDF & Email

Από giorgos