Τελικά δεν αποφασίσαμε τι πουλάμε ....
Καλογεράκης, δεν υπάρχει πλέον Brand Name Άγιος Νικόλαος, αλλά υπάρχει η Ελούντα, δεν με πειράζει …..

Ήλιο, θάλασσα, ησυχία, ξεκούραση, καταδύσεις, μοναστήρια, spa, νυχτερινή ζωή, γαστρονομία, ντόπιο χρώμα ή φασαρία, κυκλοφοριακό χάος, ελάχιστες παροχές, κακότροπη συμπεριφορά;

Πως θέλουμε να λειτουργήσουμε ως τουριστικός προορισμός; Ερωτήματα που δεν απαντήθηκαν κατά τη διάρκεια του τετράωρου δημοτικού συμβουλίου Αγίου Νικολάου που συνεδρίασε στον θερινό κινηματογράφο Χριστίνα, υπό κάκιστη προετοιμασία και τεχνική υποστήριξη.

Αντ’ αυτού στις τέσσερις αυτές ώρες, ακούστηκαν, σχετικά και άσχετα, δείχτηκε υλικό που έχει δημιουργήσει ο δήμος, κατηγορήθηκαν οι προηγούμενοι και υπήρξαν και στιγμές έντασης που δεν τιμούν κανέναν. Παρόντες εκτός από τον δήμαρχο Αντώνη Ζερβό, εκ μέρους των συνδυασμών οι Νίκος Κοκκίνης, Γιώργος Φιλλιπάκης και Μαρία Γάλλου.

Οι φωτογραφίες και τα video πολύ καλά, αλλά η πραγματικότητα ποια είναι; Τι θα συμβεί εάν ένας επισκέπτης θαμπωθεί από τα πλάνα στον κόλπο της Ελούντας, τη θέα της λίμνης στον Άγιο Νικόλαο και έρθει και πέσει πάνω στη σκληρή πραγματικότητα; Θα μας κράξει, όπως έχει ήδη συμβεί πολλές φορές, όπου μπορεί;

Ξαναλέμε:

  • τι τουρισμό θέλουμε ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
  • πεζοδρόμηση της πόλης του Αγίου Νικολάου
  • παρακαμπτήριος Ελούντας
  • δραστική βελτίωση υποδομών
  • στάθμευση των τουριστικών λεωφορείων κάπου αλλού και όχι στο λιμάνι
  • ενεργή επικοινωνία με όλα τα ξενοδοχεία του δήμου, μικρά και μεγάλα. Ανεπίτρεπτο να λειτουργούν ερήμην του δήμου και ο δήμος ερήμην αυτών.
  • ενεργή επικοινωνία με τους επαγγελματίες της περιοχή για τη κάλυψη όλων των αναγκών
  • δια ροπάλου σεβασμός στο περιβάλλον
  • αλλαγή συμπεριφοράς των εντόπιων, ειδικά ασεβών προς τον τουρισμό.
  • δρομολόγηση καταδυτικού, εκκλησιαστικού τουρισμού
  • Πρωτότυπες εκδηλώσεις σε όλο τον δήμο και κεφαλαιοποίηση του αποτελέσματος
Τελικά δεν αποφασίσαμε τι πουλάμε ....
μικρή η συμμετοχή στη συνεδρίαση, έλλειπαν από δημοτικοί σύμβουλοι μέχρι εκπρόσωποι εμπλεκόμενων φορέων

Όταν λοιπόν καταλήξουμε τι πουλάμε, τότε έρχεται η ώρα της προβολής και λέμε ότι:

… ένας άνθρωπος, εν προκειμένω ο Γιάννης ο Τσαγκαράκης, δεν μπορεί να παλέψει όλο αυτό το φορτίο μόνος του. Χρειάζεται να έχει τουλάχιστον δέκα άτομα να ασχολούνται με τον τομέα. Από το να τροφοδοτούν κάθε μέρα με υλικό τον δικτυακό τόπο, να ανεβάζουν video και υλικό στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, να παρακολουθούν τα πάντα και να αντιδρούν άμεσα. Να είναι γνώστες του διαδικτύου, ειδικά των κόλπων της Google, να μπορούν να παλέψουν πλατφόρμες όπως το Trip Advisor όπου γράφονται διάφορα, κάποιες φορές ανυπόστατα, να μπορούν να αντιστρέφουν εικόνες και να έχουν προϋπολογισμό για να κινούνται άνετα.

Βασικά ερωτήματα δεν απαντήθηκαν, όπως το οξύμωρο από τη μια να προβάλουμε το περιβάλλον μας όπως και ο ΕΟΤ και από την άλλη να σχεδιάζεται οι εγκατάσταση μερικών εκατοντάδων ανεμογεννητριών στα βουνά μας !!!!

Αντ’ αυτών λοιπόν το τετράωρο αναλώθηκε σε στείρους καυγάδες, χωρίς προτάσεις και ουσία. Ο τόπος όμως, με αυτό τον τρόπο δεν πάει πουθενά. Ίσα ίσα που βυθίζεται ακόμα περισσότερο. Οι Χανιώτες έχουν καταφέρει να συνυφάσουν τη Κρήτη με τα Χανιά, το Ρέθυμνο ανεβαίνει συνεχώς, αφού έχει συμμαζευτεί πολύ σε σχέση με το παρελθόν, ενώ ο πλέον προηγμένος δήμος σε αριθμούς αλλά και τουριστικό επίπεδο είναι η Χερσόνησος.

Εμείς στον Άγιο Νικόλαο που πάμε; τι πουλάμε; ας αποφασίσουμε κάποια στιγμή, γιατί 60 χρόνια μετά ο τουρισμός πετάει με αυτόματο πιλότο ….. ότι κάτσει …..

Σχετικά:

Τουριστική προβολή απαιτεί να υπάρχει προϊόν

Print Friendly, PDF & Email

Από giorgos