ship_closedΤη συνέχιση της απεργίας των ναυτεργατών άλλες 48 ώρες δηλ. μέχρι τα ξημερώματα της Πέμπτης, (2/12) αποφάσισε η Π.Ν.Ο. τραβώντας πλέον στα άκρα το σκοινί, προς τη κατεύθυνση της πολιτικής επιστράτευσης τους, όπως άφησε να εννοηθεί για άλλη μια φορά ο Υπουργός Θαλασσίων υποθέσεων κ. Διαμαντίδης. Οι αγρότες και οι επαγγελματίες της Κρήτης πλέον σε απόγνωση ενώ τα νησιά του Αιγαίου υποφέρουν ακόμα και από την έλλειψη βασικών ειδών, άλλο που δεν θέλουν οι Τούρκοι όταν προμηθεύουν π.χ. το Καστελόριζο. Μέχρι στιγμής κανείς πάντως δεν αναλαμβάνει τις ευθύνες του και η Ελλάδα για άλλη μια φορά είναι κομμένη στα δύο.
Ο ευρωβουλευτής Σπύρος Δανέλλης, σε δήλωση του:

Η συνεχιζόμενη απεργία της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας αποκόβει τις νησιωτικές περιοχές από την υπόλοιπη Ελλάδα και προκαλεί ανυπολόγιστες ζημιές στους τοπικούς παραγωγούς. Πρόκειται, πλέον, για κατάχρηση του απεργιακού δικαιώματος, που διαστρέφει και τις εύλογες διεκδικήσεις του έλληνα ναυτεργάτη.

Το κράτος οφείλει να σκύψει στα προβλήματα του Ναυτικού Επαγγέλματος, αναβαθμίζοντας την Ναυτική Εκπαίδευση, διασφαλίζοντας την εφαρμογή της εργατικής νομοθεσίας και αναζητώντας λύσεις στο πρόβλημα της ανεργίας στον κλάδο.

Ωστόσο, η άρνηση δρομολόγησης πλοίων για την κάλυψη εκτάκτων και ζωτικών αναγκών στο πλαίσιο διεκδίκησης αυξήσεων, αποτελεί ένα προκλητικό είδος στρουθοκαμηλισμού, που πλήττει όλη την Ελλάδα και στο οποίο πρέπει να μπει ένα οριστικό τέλος.

Αποτελεί χαρακτηριστικό της νεοελληνικής μας παθογένειας κάθε κρίκος της οικονομικής και κοινωνικής αλυσίδας, άτομο, γενιά και επαγγελματική ομάδα να αντιλαμβάνεται τον εαυτό του σαν ανεξάρτητη μονάδα. Μονάδα που νομιμοποιείται να διεκδικεί οφέλη χωρίς συνυπολογισμό των συνεπειών που επιφέρουν σε άλλες ομάδες ή στο σύνολο. Στις σημερινές όμως συνθήκες αυτό συνιστά εθνική αυτοχειρία.” {jcomments on}

Print Friendly, PDF & Email

Από manos