Επίσης μεγάλη παγίδα και παραπλάνηση δεχόμαστε και με την εξαγγελία “προσφοράς” χαμηλών πακέτων κινητής τηλεφωνίας π.χ. 12 Ευρώ το μήνα για όλα τα τηλεφωνήματα από την και προς την vodafon. Εδώ αυτόβουλα έχουμε δεχτεί και συμβάλλει ο καθένας από μας καθώς πιστεύουμε ότι θα χαμηλώσουμε την δαπάνη μας και ότι θα βγούμε κερδισμένοι. Επειδή στην αγορά έχουν μπει πολλοί πάροχοι κινητής τηλεφωνίας και εμείς δεν έχουμε την δυνατότητα εκ των προτέρων να γνωρίζουμε εάν το τηλέφωνο που επιθυμούμε να συνδιαλλαχτούμε από ποια εταιρεία εκπορεύεται, αλλά και επειδή και εμείς αλλάζουμε παροχους, κρατώντας τον παλιό αριθμό της τηλεφωνικής μας σύνδεσης, Συμπερασματικά την “έχουμε πατήσει” καθώς κάνουμε τηλεφωνήματα εκτός του επιλεγμένου παρόχου, βρισκόμαστε εκτός πακέτου με μη ελεγχόμενη χρονοχρέωση και στο τέλος σημαντική επιβάρυνση..
Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Χανίων, στο επόμενο διάστημα θα ζητήσει από την ΕΕΤΤ, να υποχρεώσει τους παρόχους κινητής τηλεφωνίας ,να μας γίνεται ενημέρωση του παρόχου με το σήκωμα του ακουστικού από τον καλούντα. Επίσης θα ζητήσει να απαγορευτεί η πώληση προϊόντων παροχής σε τρίτους, για να μην έχουμε το φαινόμενο αποποίησης ευθυνών, αφού ουσίας μας εξαπατούν, δεχόμενοι μέσω σύμπραξης με άλλη εταιρεία να χρεώνουν την ετσιθελική της εισβολή από μεριάς μας και να μας την χρεώνουν Η πρακτική αυτή μας πείθει ότι η Vodafone όχι μόνο γνωρίζει ‘τις υπηρεσίες’ της Telebox αλλά και δεν μας αφήνει χώρο αμφισβήτησης της συνεργασίας μαζί της.
Επίσης ενημερώνουμε τους καταναλωτές ότι η χρέωση στο 13830 της Vodafone χρεώνεται και η παρεμβολή της τηλεφωνήτριας για σύνδεση στον αιτούντα αριθμό χρεώνεται, η ευγενική εξυπηρέτηση “να σας συνδέσουμε” δεν είναι εξυπηρέτηση είναι υπηρεσία και μάλιστα αρκετά ακριβή όσο παρατείνεται ο χρόνος χρησιμοποίησής της.
Για καταγγελίες στο Γραφείο Προστασίας και Ενημέρωσης του Καταναλωτή της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ και στο τηλ.2821092666 e-mail:epkxan@gmail.com