κρουαζιερόπλοιο προσεγγίζοντας λιμάνιΗ Ελλάδα θα εξακολουθήσει να θεωρείται προβληματικός προορισμός για τη κρουαζιέρα με δεδομένο ότι το υπό συζήτηση σχέδιο νόμου για την άρση του cabotage, περιέχει μια σειρά απωθητικών όρων και προϋποθέσεων για επενδύσεις στον κλάδο της κρουαζιέρας.

Οι Έλληνες ναυτικοί έχουν αποδείξει επανειλημμένως ότι μεγαλουργούν σε όρους ελεύθερου ανταγωνισμού. Κατά συνέπεια, κάθε προσπάθεια επιβολής όρων και προϋποθέσεων που στην ουσία συνιστούν σοβαρούς ανασταλτικούς παράγοντες σε καμία περίπτωση δεν θα καταφέρει να προσελκύσει νέα κρουαζιερόπλοια. Οι εταιρείες των κρουαζιερόπλοιων πρέπει να είναι ελεύθερες να χαράσσουν και να υλοποιούν την εμπορική τους πολιτική, από τη στιγμή που τηρούν όλες τις διεθνώς αποδεκτές συμβάσεις αξιοπλοΐας ασφάλειας και προστασίας του περιβάλλοντος. Ακόμα, η υποχρέωση απασχόλησης απροσδιόριστου αριθμού ελλήνων ναυτικών με μια ασαφή διατύπωση παραπέμπει σχεδόν σε απαίτηση και ανοίγει παράθυρα για κατά περίπτωση συναλλαγές. Ως προς τις πενταετείς συμβάσεις, αυτές αν δεν είναι προαιρετικές και δεν συνοδεύονται με σημαντικά κίνητρα, δεν θα έχουν κανένα ουσιαστικό νόημα και θα λειτουργήσουν απωθητικά.

Η Ελλάδα προσφέρει πολύ σημαντικά συγκριτικά πλεονεκτήματα για την κρουαζιέρα και δεν έχει ανάγκη κανενός είδους προστατευτισμό. Ο Πρωθυπουργός έχει εξαγγείλει την πλήρη και άνευ όρων άρση του cabotage και η αγορά μέσα σε αυτή την ιδιαίτερα δύσκολη οικονομικά περίοδο, αναμένει την άμεση υλοποίηση της εξαγγελίας. {jcomments on}
Print Friendly, PDF & Email

Από manos