Αγαπάκης (αριστερά) και ο Νομάρχης Λασιθίου Σήφης ΑναστασάκηςΚάθε άλλο παρά αισιόδοξη διαφαίνεται η κατάσταση των έργων για τον Βόρειο Οδικό Άξονα στο τμήμα που βρίσκεται μέσα στο νομό Λασιθίου.
Σε σύσκεψη που έγινε τη Τετάρτη (30/12) στη Νομαρχία, υπό τη προεδρία του Νομάρχη Σήφη Αναστασάκη, παρόντων, του καθ’ ύλην αρμοδίου προϊσταμένου της ΕΔΥΕ/ΒΟΑΚ Γιώργου Αγαπάκη και υπηρεσιακών παραγόντων, εξετάστηκαν τα υπό κατασκευή τμήματα και η πορεία των μελετών.

Στο κομμάτι Άγιος Νικόλαος – Καλό Χωριό, εγκαθίσταται σιγά – σιγά ο νέος ανάδοχος που θα είναι υπεργολάβος τελικά του αρχικού αναδόχου (Άκτωρ), με προοπτική έναρξης εργασιών τις 15 Ιανουαρίου. Εκεί εξετάστηκαν και οι  τρεις λύσεις πρόσβασης μέσα από το κάμπο του Καλού Χωριού.
Το τμήμα Αυχήν Αγκαθιάς – Χαμέζι, δεν υπάρχει δραστηριότητα εδώ και 3 μήνες με αποτέλεσμα η υπηρεσία να εξετάζει το ενδεχόμενο να κηρύξει έκπτωτο τον εργολάβο.
Παρουσιάστηκαν επίσης κάποια κομμάτια της μελέτης από το Καλό Χωριό μέχρι τη γέφυρα Φρουζή, αλλά τίποτα από το Καβούσι και πέρα.
Όμως απορία προκάλεσαν όσα είπε ο κύριος Αγαπάκης σχετικά με το έργο στο Σεληνάρι, όπου λίγο πολύ παραδέχτηκε ότι ο δρόμος έκλεισε για λόγους επικινδυνότητας, αλλά το έργο δεν είχε κάποια σαφή σοβαρή μελέτη για την ολοκλήρωση του και ουσιαστικά ξεκίνησε και εκτελείται με τη μέθοδο, βλέποντας και κάνοντας, με αβέβαιο ορίζοντα ολοκλήρωσης.
Όσον αφορά στο τμήμα Μάλια – Τάρμαρος, εκεί ακόμα αναμένεται η έγκριση κάποιων μελετών, αλλά από τα συμφραζόμενα βγαίνει το συμπέρασμα ότι θα περάσει τουλάχιστον μία τριετία για να δοθεί στη κυκλοφορία δρόμος από το κόμβο προς Μοχό μέχρι την Τάρμαρο, με ότι αυτό συνεπάγεται για τη κίνηση προς την Ανατολική Κρήτη.

Ο Νομάρχης πάντως εξέφρασε την δυσαρέσκεια του για την πορεία αυτών των έργων.

Print Friendly, PDF & Email

Από manos