Τουριστική προβολή του νομού από ερασιτέχνες !
Είναι επιτακτική ανάγκη η τουριστική προβολή του τόπου να περιέλθει στα χέρια επαγγελματιών του είδους

Σε συνεργασία πρέπει να προχωρήσουν οπωσδήποτε οι φορείς του νομού, όχι μόνο για τον ΒΟΑΚ αλλά και για την τουριστική προβολή του!

Είναι επιτακτική ανάγκη η τουριστική προβολή του τόπου να περιέλθει στα χέρια επαγγελματιών του είδους.

Αντί να περιφέρονται ανά τον κόσμο διάφορες ερασιτεχνικές ομάδες τουριστικής προβολής ασύνδετες μεταξύ τους, όπως των δήμων Αγίου Νικολάου, Σητείας, Ιεράπετρας, της περιφέρειας, των ξενοδόχων, του επιμελητηρίου, κάνοντας ουσιαστικά «διακοπές»,  να ανατεθεί η προβολή του τόπου σε μία επαγγελματική στο είδος ομάδα, η οποία θα χρηματοδοτείται από τους φορείς εκπροσωπώντας όλο το νομό!

Θα δρα στοχευόμενα, θα οργανώνει, θα προτείνει, και θα αποδίδει τα πεπραγμένα και τα αποτελέσματα των δράσεων της, εν αντιθέσει με τις επιτροπές τουρισμού σήμερα όπου ουδέποτε έχουν καν συναντηθεί μεταξύ τους έστω για να ανταλλάξουν απόψεις,  εμπειρίες ή για να χαράξουν έστω μία κοινή στρατηγική!

Είναι σίγουρο ότι θα στοιχίσει λιγότερο ενώ θα έχει απείρως πολύ καλύτερα αποτελέσματα έναντι των «ερασιτεχνισμών» του σήμερα!

Άλλωστε το θέμα διαφήμισης και μάρκετινγκ αποτελεί θέμα ανθρώπων πανεπιστημιακής κατάρτισης και  μακροχρόνιας εμπειρίας, και σε καμία περίπτωση αυτοτελών ερασιτεχνικών ομάδων αμφιβόλου αποτελεσματικότητας και σκοπού!!

Οι άλλοι νομοί της Κρήτης έχουν από μία επιτροπή προβολής, επιτυγχάνοντας εξαιρετικά αποτελέσματα, αλλά και στην υπόλοιπη Ελλάδα ο κάθε νομός έχει μία επιτροπή τουριστικής προβολής, το Λασίθι  «πρωτοπορεί» με 5-6-7…..

Παράλληλα θα πρέπει να λείψουν και νοοτροπίες όπως του κ προέδρου του συλλόγου ξενοδόχων, όπου Θέλει «με νύχια και με δόντια να κρατήσει τους πελάτες μέσα στα ξενοδοχεία» (ΑΝΑΤΟΛΗ 6/09/17 σελ 7). «Γκέτο» θέλετε κ πρόεδρε;

Κάτι τέτοιες νοοτροπίες φέρανε την υποβάθμιση του τόπου!

Οι επισκέπτες στο Λασίθι θα έπρεπε να έρχονται για την ιστορία του, το περιβάλλον, τον πολιτισμό, την διατροφή, την μουσική, τα αξιοθέατα, την φύση, την ασφάλεια, την χαμηλή εγκληματικότητα, της υψηλής ποιότητας υπηρεσίες, την κατάδυση, την θάλασσα  κλπ και όχι για τις χαμηλές τιμές του all-inclusive.

Η Τουρκία από την στιγμή που ξεπέρασε την εσωτερική της εγκληματικότητα, έγινε ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής της Χώρας μας, απλά γιατί ο επισκέπτες της μπορούσαν να βγουν από τα ξενοδοχεία και να επισκεφτούν κυρίως  μνημεία του αρχαίου Ελληνικού και  Βυζαντινού πολιτισμού.

Κ πρόεδρε των ξενοδόχων κάντε μια έρευνα για το πώς οι συνάδελφοι σας στην Ελούντα δέχονται ως πελάτες τους ανθρώπους του διεθνές τζετ σετ, διαφημίζοντας εν προκειμένου την περιοχή,!

Ίσως αλλάξετε άποψη για τον τουρισμό όταν κατανοήσετε ότι δεν μπορείτε να ανταγωνιστείτε μόνο τιμολογιακά ως ξενοδοχειακός κλάδος  προορισμούς με εργατικό κόστος 80% χαμηλότερο από την Ελλάδα.

Και φυσικά καμία διαφημιστική καμπάνια δεν θα αποδώσει όταν χάνονται γαλάζιες σημαίες όπως στο Βάι, στο Βούλισμα , όταν συμβαίνουν αυτά που συμβαίνουν με το Γαϊδουρονήσι ή όταν καταρρίπτονται μύθοι όπως της λίμνης !!

Θωμάς Τζανόπουλος

Τουριστικός πράκτορας

Ανεξάρτητο μέλος ΔΣ επιμελητηρίου Λασιθίου

Facebook Comments
Print Friendly, PDF & Email

Από giorgos

Αρέσει σε %d bloggers: