
Από τον δήμο Αγίου Νικολάου, δόθηκε στη δημοσιότητα το πρόγραμμα εορτασμού του πολιούχου της πρωτεύουσας, Αγίου Νικολάου, από τις 4 έως τις 18 Δεκεμβρίου. Ο εορτασμός ως επίκεντρο επανέρχεται γύρω από το εκκλησάκι του Αγίου Νικολάου στον όρμο του Καθολικού και περιλαμβάνει μια σειρά παράλληλες εκδηλώσεις.
Facebook Comments