
Για άλλη μία χρονιά μέλη και συγγενείς μελών της Δημοτικής Χορωδίας Αγίου Νικολάου έσμιξαν για να κόψουν τη βασιλόπιτα για το νέο έτος, 2025.
Αρκετή προσέλευση, και μελών του συλλόγου φίλων, αλλά και στελεχών της δημοτικής αρχής Αγίου Νικολάου.
Μετά ευλογία και την κοπή της πίτας, άπαντες εξέφρασαν τον ενθουσιασμό τους για την πορεία της χορωδίας, και τις συνεργασίες της, υποσχόμενοι αμέριστη συμπαράσταση στο έργο της.
Η συνέχεια είχε και τραγουδάκια από τους μικρούς και τους μεγάλους υπό τη διεύθυνση του Μανώλη Κανακάκη.
Τα φλουριά έπεσαν στη, Εύα Μαράκη της παιδικής χορωδίας και στον Γιώργο Κοκκίνη, της χορωδίας ενηλίκων.
Ευχές και από μας για ότι καλύτερο γιατί χορωδία για τη δημοτική χορωδία Αγίου Νικολάου.