Ετικέτα: ΤΕΕ/ΤΑΚ

Προτάσεις βελτίωσης και κριτική στο ψήφισμα της Αντιπροσωπείας του ΤΕΕ για το πρόγραμμα ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ – ΑΥΤΟΝΟΜΩ
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ – «ΑΥΤΟΚΤΟΝΩ»

ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ – «ΑΥΤΟΚΤΟΝΩ»

του Γιώργου Καφφετζάκη* Άλλος ένας κύκλος του περιβόητου προγράμματος εξοικονόμησης ενέργειας «Εξοικονομώ – Αυτονομώ» σε κτήρια έκλεισε πριν καλά καλά…

Επόμενος κύκλος του προγράμματος ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ ΑΥΤΟΝΟΜΩ
ΤΕΕ: σοβαρές επιφυλάξεις περί δόμησης εκτός σχεδίου
«Αυθαίρετες» λογικές

«Αυθαίρετες» λογικές

του Γιώργου Καφφετζάκη* Πάντα πρέπει όλα τα θέματα να μπαίνουν στην σωστή βάση και προφανώς να τα ενισχύει η λογική…

ΑΜΑΚ: το ΤΕΕ να ''κατεβάσει'' το σύστημα των αυθαιρέτων
104fm.gr