Η υπουργική απόφαση είναι το επόμενο βήμα σ’ ένα σύστημα που στην ταμπέλα θα γράφει δημόσιο, αλλά κατά βάση θα είναι ιδιωτικό
Η κυβέρνηση συνεχίζει το ξεπούλημα του κρατικού συστήματος Υγείας. Με την τελευταία υπουργική απόφαση ανοίγει τις πόρτες του ΕΣΥ στους…
