IRIS ΔΙΑΣ e-bankig Από κινητό χάσαμε 14.700 €

Διαχειριζόμαστε καταγγελία μέλους μας μεταφοράς του με χρήση του κινητού τηλεφώνου του smart phone, από το TAXIS μέσω επιλογής IRIS στο e-banking της τράπεζάς του, θέτοντας εκεί τους προσωπικούς του κωδικούς, όπου εμφανίστηκε επιπλέον απαίτηση καταχώρησης του αριθμού κινητού του τηλεφώνου, τον έβαλε,

έλαβε sms αριθμό και τον καταχώρησε για επιβεβαίωση και χωρίς καμία άλλη ενέργειά του απέσπασαν 14.700 € με δήθεν εντολή του σε Γερμανική τράπεζα. Η οποία απάντησε ότι δεν ανακαλείται διότι το ποσό αποσύρθηκε.

Είναι σε εξέλιξη η διαχείριση.

Print Friendly, PDF & Email

Από giorgos