
Γράφαμε πριν πολλά χρόνια στην εφημερίδα Πολίτης, που έβγαινε στη Νεάπολη, για κάποιες οικογένειες και κάποιους που θέλουν και κρατούν τη Σητεία χωριό για τη δική τους μακροημέρευση. Εκείνο το άρθρο ήρθε στο μυαλό, παρακολουθώντας το πέμπτο κατά σειρά video του Μιχάλη Περάκη “Επί ξηρού ακμής“, που ασχολείται με τη κατάσταση στον δήμο.
Ο Μιχάλης Περάκης γνωρίζοντας τα πράγματα καλά, ασχολείται με τις αιτίες και τους αίτιους που έχουν φέρει τη Σητεία στη σημερινή της κατάσταση…..
Όλα τα Video Βρίσκονται στο Facebook εδώ και στο YouTube, εδώ
στο video υπάρχει αναφορά στο άρθρο του δικτυακού μας τόπου:
Αθερινόλακκος, το ιστορικό των ευθυνών – 104fm.gr
Facebook Comments