
Το πρόσφατο συμβάν στα Βορίζα, είναι άλλο ένα επεισόδιο στον ακήρυκτο πόλεμο στο εσωτερικό της Κρήτης που μετρά πολλά θύματα για δεκαετίες, αλλά καμία ουσιαστική προσπάθεια αφοπλισμού, παρά τα ευχολόγια.
Εκατοντάδες τα θύματα, κάποια ανυποψίαστα, καταστρέφοντας οικογένειες και τόπους.
Και η αδιαφορία της πολιτείας, μόνιμη επωδός όλων αυτών. Αλλά επίσης, ούτε μισή κουβέντα από ανθρώπους του πνεύματος, της εκκλησίας……
Πάντες συμφωνούν ότι πρέπει να αφοπλιστούν όσοι κουβαλάνε όπλα.
Μόνο, όμως δια της καταστολής, δεν υπάρχει αποτέλεσμα.
Τις ημέρες του συμβάντος των Ζωνιανών με τον τραυματισμό του ειδικού φρουρού Στάθη Λαζαρίδη, γράφαμε ότι σ’ αυτές τις περιοχές το κράτος θα έπρεπε να είναι συνεχώς και συνεπώς παρόν, με όλες του τις εκφάνσεις και όχι μόνο δια της καταστολής. Μόνο όταν τα παιδιά ξεφύγουν από τον κόσμο της μπαλοθιάς των 4Χ4, της ζωοκλοπής, θα υπάρξει ελπίδα……
Οι προσπάθειες όλα αυτά τα χρόνια έμειναν….προσπάθειες: Ακόμα και το πασίγνωστο Ριζίτικο “Πότε θα κάμει ξαστεριά”, ερμηνεύεται ως προσμονή στην ελευθερία όταν στη πραγματικότητα αναφέρεται σε βεντέτα !!!!!!!