
Μήνυση κατά του δημάρχου Σητείας Γιώργου Ζερβάκη, αλλά και της προϊσταμένης της ΔΥΠΑ Σητείας κατέθεσε ο Λουκάς Σκανδάλης, για τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζεται από τη δημοτική αρχή, σε σχέση με πρόσωπα που έχουν συγγενικές σχέσεις με στελέχη της δημοτικής αρχής ως άτομο ΑμεΑ που απλά θέλει να δουλέψει.
Ο ίδιος όπως αναφέρει ο ίδιος:
Είμαι ΑμεΑ αλλά ΟΧΙ παιδί αντιδημάρχων Έχω φτάσει αρκετές φορές στα πρόθυρα του θανάτου. Παλεύω από μικρός με πόνους που ελάχιστοι άνθρωποι έχουν το σθένος να αντέξουν. Από την στενοχώρια μου από την προκατειλημμένη στάση του Δημάρχου Σητείας κατέρρευσα σωματικά και χειρουργήθηκα εσπευσμένα στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Αθηνών προς ενός έτους … Μην αντέχοντας άλλο τον πόλεμο που μου έχει κηρύξει ένας προκλητικός δήμαρχος, κατέθεσα σήμερα μήνυση ως μια ύστατη προσπάθεια να ακουστεί η φωνή μου… Προτίμησα αυτή μου την κοινοποίηση πρώτου ξεκινήσω απεργία πεινάς. Λουκάς Σκανδάλης.