Τουριστική προβολή απαιτεί να υπάρχει προϊόν
η εικόνα ωραία, αλλά απαιτείται όραμα και πολιτική

Για πολλοστή φορά στην ιστορία του το δημοτικό συμβούλιο Αγίου Νικολάου, ασχολείται με τη τουριστική προβολή. Λάθος! Πρώτα πρέπει να υπάρχει τουριστικό προϊόν για να προβληθεί στη συνέχεια. Και τουριστικό προϊόν στον τόπο όπου ξεκινήσαν όλα ….. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.

Το Δ.Σ. Αγίου Νικολάου συνεδριάζει στις 19:30 της Δευτέρας με θέμα: “Συζήτηση για την Τουριστική Προβολή του Δήμου”.

Δυστυχώς όμως, 60 χρόνια μετά την έξαρση του τουρισμού στο τόπο, τα πράγματα λειτουργούν με τη λογική “ότι κάτσει“. Και ναι μεν παλαιότερα το ότι κάτσει, έφτανε….. τώρα όμως η αγορά, οι λογικές … έχουν διαφοροποιηθεί και μεις ακόμα πουλάμε, αν πουλάμε, ήλιο και θάλασσα. Που έχουν κι άλλοι……όσο για τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα ….. αυτά είναι θαμμένα …..κανείς δεν ασχολείται.

Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις ανθρώπων που έφτασαν μέχρι εδώ, λόγω των ειδυλλιακών φωτογραφιών και video και μετά έπεσαν πάνω στο κυκλοφοριακό χάος και στην εντόπια συμπεριφορά μας …..

Το τουριστικό προϊόν που ακούει στο όνομα Άγιος Νικόλαος, θέλει όραμα και πολιτικές υλοποίησης…….

…..άλλως το αποτέλεσμα είναι προσβολή και όχι προβολή.

Print Friendly, PDF & Email

Από giorgos