
Πριν μερικές μέρες ο αρμόδιος αντιδήμαρχος για τη καθαριότητα στον δήμο Αγίου Νικολάου, Γιώργος Μπελούκας, προειδοποιούσε τους καταστηματάρχες με πρόστιμα. Εδώ, γι’ αυτή την σχεδόν καθημερινή εικόνα, τι θα γίνει;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Και είναι μόνο ένα σημείο από τα δεκάδες ανά τον δήμο.
Ξανά ρωτάμε:
- έχει επιβληθεί, βεβαιωθεί και πληρωθεί κάποιο πρόστιμο;
- Υπάρχει, εφαρμόζεται κανονισμός καθαριότητας;
- ή μήπως κάνουμε δημόσιες σχέσεις αντί διοίκηση;
και ακόμα:
- Γιατί δεν μπαίνουν κάποιες κάμερες, όπως έκανε ο δήμος Ηρακλείου, για να συλληφθούν οι αναίσθητοι;
Γιατί μόνο η ράβδος συνετίζει…..αρκεί να πίπτει…………., αλλά τελικά…..ΔΕΝ ΠΙΠΤΕΙ.
Facebook Comments