Ούτε λόγος πίπτει, ούτε ράβδος 2
Ίδιο σημείο, τα πάντα πεταμένα εδώ……

Πριν μερικές μέρες ο αρμόδιος αντιδήμαρχος για τη καθαριότητα στον δήμο Αγίου Νικολάου, Γιώργος Μπελούκας, προειδοποιούσε τους καταστηματάρχες με πρόστιμα. Εδώ, γι’ αυτή την σχεδόν καθημερινή εικόνα, τι θα γίνει;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Και είναι μόνο ένα σημείο από τα δεκάδες ανά τον δήμο.

Ξανά ρωτάμε:

  • έχει επιβληθεί, βεβαιωθεί και πληρωθεί κάποιο πρόστιμο;
  • Υπάρχει, εφαρμόζεται κανονισμός καθαριότητας;
  • ή μήπως κάνουμε δημόσιες σχέσεις αντί διοίκηση;

και ακόμα:

  • Γιατί δεν μπαίνουν κάποιες κάμερες, όπως έκανε ο δήμος Ηρακλείου, για να συλληφθούν οι αναίσθητοι;

Γιατί μόνο η ράβδος συνετίζει…..αρκεί να πίπτει…………., αλλά τελικά…..ΔΕΝ ΠΙΠΤΕΙ.

Facebook Comments

Από giorgos

104fm.gr