
Τι πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές
Όπως ανακοίνωσε ο Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή κ. Θανάσης Σκορδάς εφιστάται ιδιαίτερα η προσοχή στους καταναλωτές και τους επισημαίνονται τα ακόλουθα:
- Αγοράζουμε πάντα με βάση τν οικογενειακό μας προγραμματισμό και έχοντας επίγνωση των οικονομικών μας δυνατοτήτων.
- Αποφεύγουμε την αλόγιστη χρήση πιστωτικών καρτών και καταναλωτικών δανείων.
- Ελέγχουμε προσεκτικά την ποιότητα των αγαθών που αγοράζουμε. Σε περίπτωση ελαττώματος έχουμε το δικαίωμα να ζητήσουμε αντικατάσταση ή επιστροφή του προϊόντος. Εξαιρούνται του δικαιώματος της αντικατάστασης ή επιστροφής, προϊόντα στα οποία η προσφορά οφείλεται στο γεγονός ότι είναι ελαττωματικά ή όταν έχει λάβει σχετική γνώση ο καταναλωτής (σήμανση, ενημέρωση κ.λ.π).
- Συγκρίνουμε προσεκτικά τις τιμές και δεν παρασυρόμαστε από δήθεν υψηλά ποσοστά εκπτώσεων ή από επιλεγμένα προϊόντα-«κράχτες».
- Ζητάμε πάτοτε απόδειξη για τη συναλλαγή που κάναμε.
- Ζητούμε η εγγύηση και οι οδηγίες χρήσης των αγαθών που αγοράζουμε να είναι στην ελληνική γλώσσα.
- Καταγγέλλουμε κάθε πρόβλημα που συναντάμε (πλασματική έκπτωση, ελαττωματικό προϊόν, κ.λ.π.) στην τηλεφωνική γραμμή 1520 της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή, η οποία λειτουργεί από 08:00-22:00.
Facebook Comments