Η Δημοτική Επιχείριση Ύδρευσης, Αποχέτευσης Αγίου Νικολάου, μας πληροφορεί ότι μέρος της Ελούντας θα παραμείνει χωρίς νερό, μέχρι της 15:00 περίπου λόγω βλάβης – ζημίας που προέκυψε στον αγωγό.

Η περιοχή που δεν θα έχει νερό είναι η περιοχή Σχίσμα, Κάτω Χωριό, Πάνω Χωριό, Μαυρικιανό και η ευρύτερη περιοχή θα έχει χαμηλή πίεση.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.  Λυπούμαστε ειλικρινά για την ταλαιπωρία.

Facebook Comments

Από giorgos

104fm.gr