
Πολύωρη όσο και επεισοδιακή εξελίχθηκε η συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου των Νοσοκομείων του Λασιθίου.
Ο διοικητής του νοσοκομείου Ιεράπετρας Λευτέρης Ντουσάκης επέμεινε στη παραίτηση του. Το Διοικητικό Συμβούλιο με ομόφωνη απόφαση του που δημοσιεύτηκε στη Διαύγεια, ζητά από τον Υπουργό Υγείας να μην γίνει αποδεκτή.
https://diavgeia.gov.gr/decision/view/6%CE%A4%CE%9B%CE%A1469045-%CE%96%CE%9E%CE%A7
Σχετικά:
Facebook Comments