Όταν ο (πολύς) αέρας της Παχείας Άμμου, έγινε μουσική

Εκείνο το βράδυ της Τετάρτης (29/8), φύσαγε πολύ στην ανατολική Κρήτη. Και στη Παχεία Άμμο, ο άνεμος έγινε μουσική με αφορμή την αντίδραση στη σχεδιαζόμενη μετατροπή της Κρήτης στη γεννήτρια ηλεκτρικού ρεύματος της Ευρώπης. Το Παγκρήτιο Δίκτυο Αγώνα κατά των Βιομηχανικών Α.Π.Ε., διοργάνωσε τη πρώτη του εκδήλωση που σκοπό είχε να μαζευτούν τα κονδύλια εκείνα … Συνεχίστε να διαβάζετε το Όταν ο (πολύς) αέρας της Παχείας Άμμου, έγινε μουσική.