Ετικέτα: Ελληνικά Ταχυδρομεία

Ο ταχυδρόμος πέθανε….

Ο ταχυδρόμος πέθανε….

…μα ήταν παιδί στα δεκαεφτά, μας τραγούδησε ο Μάνος Χατζιδάκις, ένα τραγούδι που γράφτηκε για την θεατρική παράσταση ”Απόψε αυτοσχεδιάζουμε”…

30 χρόνια μεταφέρουμε τα γράμματά σας στον Άγιο Βασίλη
104fm.gr