
Ήταν το ξεκάθαρο μήνυμα που ακούστηκε το μεσημέρι της Κυριακής (31/5) στον οικισμό της Θρυπτής, από όλους όσους βρέθηκαν εκεί. Οι ορειβατικοί Σύλλογοι ανέβηκαν μέχρι τον Αφέντη και κατέβηκαν για να συμμετάσχουν στη συγκέντρωση.
Ήσαν εκεί πολίτες και εκπρόσωποι φορέων από όλο το Λασίθι αλλά και το Ηράκλειο. Ο ΕΟΣ Λασιθίου, οι ορειβατικοί σύλλογοι Σητείας, Αγίου Νικολάου, Ηρακλείου.

Το καλωσόρισμα ήταν Πολιτιστικό Φυσιολατρικό σύλλογο Θρυπτής, προς όλους όσους παραβρέθηκαν.
Χαιρέτησαν, o δήμαρχος Ιεράπετρας, οι πρόεδροι των ορειβατικών συλλόγων και του ΕΟΣ Λασιθίου, καθώς και πολίτες.
Όλοι συμφώνησαν ότι μία τέτοια παρέμβαση στον ορεινό όγκο της Θρυπτής θα προκαλέσει ανεπανόρθωτες βλάβες στον χώρο, στις καλλιέργειες, στο οικοσύστημα.
Ο αρχαιότερος αμπελώνας της μεσογείου δεν χρειάζεται ανεμογεννήτριες…..